مصاحبه آرشیو خبر ها
هدف آنیلی از یارگیری رویایی برای یوونتوس

هدف آنیلی از یارگیری رویایی برای یوونتوس

خيز بلند اندره‎‌ا آنيلي در يوونتوس با آمدن كريستيانو رونالدو در فصل گذشته معادلات پيشين اين باشگاه در نقل و انتقالات را تغيير داده است. حالا و با افزايش توقعات هواداران از مدير جوانِ بانوي‌پير، همه با كنجكاوي در حال پيگيري اخبار ترانسفرينگ بيانكونري در فصل تابستان هستند.

 

سیمونه پادوین هافبك سابق یوونتوس و بازیكن فعلی باشگاه كالیاری با اشاره به یارگیری مقتدرانه بیانكونری در بازار نقل و انتقالات تابستانی، شرایط این باشگاه را رویایی و آماده فتح لیگ قهرمانان اروپا دانست.

 

 

خرید رمزی، رابیوت و ده‌لیخت یك دستاورد استثنایی و بزرگ برای یوونتوس است. اگر به این فهرست پوگبا را نیز اضافه كنیم همه چیز باورنكردنی و رویایی خواهد شد. رئیس آنیلی در حال تجهیز یوونتوس به تمام ابزاری است كه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان نیاز است. حتی جی‌جی نیز یك سال پس از خروج از یووه به خوبی دریافت كه هیچ جا یوونتوس نخواهد شد و درصدد بازگشت به تورین است.
لوكا (پلگرینی) را از نزدیك می‌شناسم. (به دلیل همبازی بودن در فصل گذشته) او جوانی همیشه خندان است كه جای فراوانی برای پیشرفت دارد. یوونتوس بهترین تیمی بود كه او می‌توانست در بیست سالگی‌اش انتخاب كند. او ویژگی‌های چشمگیری در فاز هجومی دارد و می‌تواند با استعدادی كه دارد در كوتاه‌ترین زمان ممكن به بازیكن محبوب طرفدراران یووه تبدیل شود. لوكا اگر به تیمی دیگر منتقل نشود می‌تواند در كنار الكس ساندرو به خوبی سمت چپ خط دفاعی یووه را بیمه كنند.
پایان داستان همكاری‌ام با یوونتوس در سال 2016 یك انتخاب ناگزیر بود. وقتی در آخرین فصل حضورم بیش از آنكه در زمین باشم روی نیمكت می‌نشستم فهمیدم كه شرایط ادامه حضورم در یووه متأسفانه دیگر امكان‌پذیر نیست. سی و دو ساله بودم و توان رقابت با ستاره‌های تیم را نداشتم؛ پس چاره‌ای جز پذیرفتن واقعیت نداشتم. با این حال بودن در تیم همیشه قهرمان یووه و همبازی شدن با ستارگانی همچون بوفون، پیرلو و پوگبا تا همیشه برایم افتخار آمیز است.

 

سیمونه پادوین كه در سه فصل گذشته یكی از بازیكنان تیم كالیاری بوده، 107 بار با لباس یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و در مدت پنج فصل حضورش در این باشگاه موفق به كسب 10 عنوان قهرمانی در ایتالیا شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: